Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

ВІДТЕПЕР АВТОРАДІО ЛУНАЄ У МІСТАХ • СУМИ - 99.4 FM та ЗАПОРІЖЖЯ - 107.0 FM. Вітаємо!

ЕКСПЕРТИ ОЦІНИЛИ ЗАПАС ХОДУ ЕЛЕКТРОКАРІВ ВЗИМКУ: ДОСЛІДЖЕННЯ


У випробуваннях відомого автомобільного клубу ADAC взяли участь 15 повністю електричних моделей різних виробників.

Про це повідомляється на офіційному сайті ADAC. Метою дослідження була оцінка запасу електромобілей у зимових умовах – при температурі мінус 7 градусів за Цельсієм проти +23 °C.

У тестах взяли участь Audi Q4 e-tron 50, Cupra Born, Dacia Spring 45, Hyundai Ioniq 5, Nissan Ariya, Renault Kangoo E-Tech Electric та Megane E-Tech Electric EV60, Tesla Model 3 та Model S, Volkswagen ID.5., а також китайські електрокари BYD Atto 3, MG5 Maximum Range, Nio ET7, Ora Funky Cat та Xpeng G9.

Результати виявилися невтішними: під час коротких або приміських поїздок (23 кілометри за 30 хвилин) енергоспоживання електромобіля надзвичайно зростає, навіть у невеликий мороз. Залежно від перевіреної моделі витрата електроенергії зросла у півтора-два рази. На дальній дистанції запас ходу може зменшитися ще сильніше.

Енергоспоживання (Green NCAP)

Несподівано гідно проявили себе китайські електромобілі, а BYD Atto 3 очолив рейтинг. Але деякі електрокари виявилися неспроможними забезпечити комфортну температуру у салоні. У лідера температура всередині відмовилася підійматися вище за +16,6 °C. Дещо тепліше в Renault Kangoo E-Tech Electric (+16,9 °C), доволі прохолодно в кросовері Xpeng G9 – максимум +19,0 °C.

За критерієм найменшої різниці в енергоспоживання при температурах +23°C та -7°C найкращими виявилися BYD Atto 3, Dacia Spring, а третє місце розділили Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron. Витрата електроенергії зросла на 38, 39 і 46 відсотків відповідно. На іншому полюсі Renault Kangoo E-Tech Electric і Volkswagen ID.5: у мороз вони стали вдвічі “ненажерливішими”.

Зменшення запасу ходу (Green NCAP)

Частково результати тесту ADAC пояснюються габаритами: компактні електромобілі прогріти простіше, тому витрати електроенергії зростають повільніше.