Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

ВІДТЕПЕР АВТОРАДІО ЛУНАЄ У МІСТАХ • СУМИ - 99.4 FM та ЗАПОРІЖЖЯ - 107.0 FM. Вітаємо!

Експерти провели масштабне опитування серед 330 тисяч власників бензинових, дизельних, а також електрифікованих машин.

Наразі у світі стрімко зростає кількість електрифікованих автомобілей: гібридів, гібридів, що підзаряджаються (PHEV) та електрокарів (EV). Фахівці поважного видання Consumer Reports дослідили надійність різноманітних транспортних засобів.

Експерти провели опитування серед 330 тисяч власників бензинових, дизельних, а також електрифікованих машин, випущених з 2000 по 2023 рік. З’ясувалося, що…

-    Транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) мають 17 потенційних проблемних зон.

-    В електромобілів може бути до 12 проблемних зон. Традиційних проблем ДВЗ, наприклад, з двигуном і трансмісією, немає.

-    У гібридів є 19 потенційних проблемних зон: 17 від транспортних засобів із двигуном, а також електродвигуна та акумулятора електромобілів.

-    Гібриди, що підключаються до електромережі (PHEV), можуть відчувати всі 20 проблемних зон: 17 від транспортних засобів із ДВЗ, а також електродвигун, допоміжний акумулятор та система заряджання.

Логічно припустити, що електромобілі знаходяться у виграшному становищі – через простоту конструкції та меншу кількість деталей, що рухаються. Але дослідження виявило, що електромобілі ламаються майже на 80 відсотків частіше, ніж машини з ДВЗ! Ще гірші справи у машин з плагін-гібридною системою – ламання таких автівок відбуваються на 146 відсотків частіше. А от у класичних гібридів надійність виявилася несподівано вища за машини з ДВЗ.

З усім тим експерти сподіваються, що із застосуванням більш сучасних технологій, у майбутньому надійність електрифікованого транспорту має підвищитись.