Як вибрати автосервіс

Вибрати автосервіс для обслуговування машини не так просто, як здається на перший погляд. Кожне підприємство значно відрізняється, в основному за кількістю послуг та якістю робіт. Тому найкраще підібрати одне гарне СТО і звертатися лише туди.

В який автосервіс краще звернутися

Існує кілька основних різновидів автосервісів, які можуть відрізнятися за спектром послуг та по відношенню до клієнта. Найкраще підібрати автосервис Киев через інтернет-портал, де зібрані відгуки та основна інформація про підприємство. Розрізняють такі основні різновиди:

1. Гаражні майстри. Їх у більшості випадків вибирають за доступну вартість, хоча якість послуг може бути непередбачуваною. Тут слід орієнтуватися на відгуки, оскільки з таких підприємств досить часто виростають справжні сервісні центри.

2. Звичайні автосервіси. Вони досить часто не поступаються якістю робіт сертифікованим СТО, натомість тримає досить демократичну цінову політику. Часто вони відносяться до мережевих компаній та пропонують знижки чи акції для постійних клієнтів.

3. Офіційні чи сертифіковані автосервіси. Вони схвалені автовиробниками певних марок та використовують оригінальні деталі, а також ретельно стежать за якістю послуг. Але ціни у них зазвичай вищі за середні по ринку, тому туди звертається тільки власники новеньких або складних в обслуговуванні авто.

Також існують спеціальні заклади, які спеціалізуються тільки на кузовних роботах, шиномонтажі або двигунах. Вони добре підходять для конкретних завдань, але комплексне обслуговування в них не отримати.

За якими ознаками відбирають СТО

Вибір автосервісу завжди починають за територіальною ознакою, тобто підшукують заклади ближче до власного будинку. Це допоможе заощадити багато часу та грошей на банальній логістиці. При першому знайомстві з автосервісом варто оцінити такі моменти:

1. Кваліфікованість менеджера. Приймальник повинен вміти відповісти на основні питання, бути ввічливим та зацікавленим у клієнті.

2. Гарантія працювати. Хороші автосервіси завжди надають гарантію на роботу і виправляють неполадки, якщо вони трапилися з їхньої вини.

3. Порядок. Якщо працюють відповідальні механіки, вони завжди підтримують чистоту і точний порядок інструментів.

4. Умови клієнта. Якщо працівники нічого не приховують, то завжди дозволять клієнту спостерігати за процесом. Тільки не варто заважати майстру проводити ремонт.

Також якісний автосервіс завжди розвиваються і розширюють список послуг, але це вже можна помітити, залишаючись постійним клієнтом довгий час. Плюсом буде наявність власних поставок автозапчастин за зниженими цінами.