Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

• ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА • ВСЕ БУДЕ АВТОРАДІО • ДЯКУЄМО ЗСУ •

В Україні знайдено мотоцикл-довгожитель

Нещодавно в Україні було виявлено цікавий мотоцикл українського виробництва – «Дніпро-11», повідомляє YouTube канал Оleg AC. Хоча в минулі роки він випускався у дуже великій кількості, але невблаганний час бере свій. І сьогодні така модель у первозданному стані – велика рідкість. І саме про таку знахідку, де все «рідне» до найменших деталей, і піде мова.

На Київському мотоциклетному заводі роботу над даною моделлю, що отримала індекс КМЗ-8-155, розпочали у 1983 році. Потрібно було терміново створити машину, яка б відповідала новим, нещодавно прийнятим ГОСТам. І вже наприкінці наступного року її було запущено в серію. Відпускна вартість «Дніпро-11» була великою – 1750 рублів.

До кінця грудня виготовили першу тисячу мотоциклів. А далі справа пішла веселіше: 1985 року з конвеєра зійшло вже 80 тис. од., а потім завод вийшов на рівень 95 – 105 тис. од. на рік. У результаті до кінця десятиліття виробили близько 600 тис. машин. І саме «Дніпро-11» став двомільйонним мотоциклом заводу, з усіх випущених за його історію, починаючи з 1946 року. А сам він став довгожителем, що його виготовляли майже чверть століття.

Не виправдалися надії і на закордонний ринок: спроби налагодити продаж у Бельгії, Нідерландах та Німеччині успіхом не увінчалися. Випуск мотоциклів катастрофічно зменшувався з кожним роком і впав до кількох сотень одиниць. Тож доля підприємства була вирішена наперед. Виробництво практично припинили вже в 2008 році, окремі дрібні партії не беруться до уваги. А у 2012 році держава продала КМЗ якійсь приватній особі. Підприємство, що приносило за найкращих часів щорічний дохід у третину мільярда доларів, віддали над-то дешево, за смішну суму в 7,5 млн «зелених».

Повернімося, однак, до мотоцикла-реліквії. Представлений екземпляр «Дніпро-11» було випущено 1989 року. Він має невеликий пробіг і непогано зберігся, включаючи якісне заводське фарбування. Цікаво, шо воно має модний тоді, темно-синій колір, хоча в ті роки моделі КМЗ здебільшого були чорними.

На машині стоїть двоциліндровий верхнеклапанник робочим об’ємом 649 см куб. та потужністю 32 к. с. Коробка передач – чотириступенева, є й задній хід. Суха маса машини з коляскою складає 325 кг. Загальна вантажопідйомність – 260 кг. Максимальна швидкість – 100 км/год.