Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

Замовлення реклами за номером: 0 800 332 708

Як Райан Теддер, Гвен Стефані та Андерсон.Паак об’єдналися для Coca-Cola та пісні Олімпіади «Hello World»: ексклюзив

Coca-Cola співпрацює з Міжнародним олімпійським комітетом майже століття, але вперше за 96 років співпраці бренд і продюсери Олімпійських ігор спільно створили пісню, яку обидві організації використовуватимуть після паризьких 2024 року. Олімпіада, яка стартує завтра (26 липня).

У четвер (25 липня) провайдери цифрових послуг по всьому світу випустили життєрадісну, об’єднуючу композицію «Hello World», написану Раяном Теддером з додатковими текстами Anderson.Paak і виконану Гвен Стефані та .Paak. Відео, доступне на YouTube-каналі Міжнародного олімпійського комітету, показує двох артистів, які танцюють перед знаковими п’ятьма олімпійськими кільцями, упереміж із приголомшливими кадрами минулих літніх Олімпійських ігор.

Пісня та відео будуть представлені під час Ігор, оскільки Міжнародний олімпійський комітет і компанія Coca-Cola використовуватимуть пісню у своїх маркетингових і комунікаційних програмах під час двотижневого конкурсу в Парижі з наміром використовувати її на майбутніх Олімпійських іграх як Ну.

Замість того, щоб вибрати конкретного виконавця чи ліцензувати наявну пісню для проекту, Джош Берк, глобальний керівник музичного та культурного маркетингу компанії Coca-Cola, і Браян Монако, президент Sony Music Publishing/офіцер із глобального маркетингу, зустрілися за вечерею, щоб обговорити більш широкі поняття.

«Ми обмірковували шляхи більш тісної співпраці та обговорювали амбіції Coca-Cola та МОК створити олімпійську пісню», — каже Монако. «Ми спілкувалися протягом наступних кількох тижнів і вирішили випробувати кілька демонстрацій, щоб поділитися ними з командою Coca-Cola та Міжнародним олімпійським комітетом (МОК). Я подзвонив Раяну Теддеру, тому що він чудовий автор пісень, і ми з ним маємо солідний досвід роботи з деякими з провідних світових брендів. Ми одразу почали вигадувати концепцію пісні».

Творче завдання для Теддера було простим. «Ми хотіли отримати пісню, яка мала б широкий резонанс у всьому світі, підбадьорливу та яскраву пісню, яка надихала б спортсменів і шанувальників музики на повсякденну велич», — каже Берк. «Для нас також було важливо, щоб ми не намагалися створити «фірмову» пісню чи «джингл», і нам доведеться відмовитися від певного контролю, що дуже важко зробити! Ми довіряли Райану та процесу, і так народився «Hello World». Теддер раніше працював з Coca-Cola, зокрема над програмою Sprite’s Limelight 2023.