Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

• КИЇВ - 107.4 FM • ЖИТОМИР - 107.3 FM •ДНІПРО - 92.9 FM • КРИВИЙ РІГ - 103.2 FM • МИКОЛАЇВ - 106.4 FM • ОДЕСА - 102.2 FM • КРЕМЕНЧУК 102.1 FM • ХАРКІВ - 90.4 FM • ЧЕРКАСИ - 101.6 FM • КРОПИВНИЦЬКИЙ - 102.6 FM • РЕКЛАМА НА АВТОРАДІО - 0 800 332 708 •

ЗНОВУ ЧЕРГИ НА АЗС? ЩО БУДЕ С БЕНЗИНОМ ТА ДИЗЕЛЕМ В УКРАЇНІ

На українському паливному ринку склалася надзвичайна ситуація з постачанням в країну імпортних бензину та дизелю. Головна причина – масові перевірки на митниці.

Трейдери скаржаться, що більшість коридорів, якими з-за кордону поставляється пальне, “зламалися”. Наприклад, на українсько-польському кордоні навіть порожні бензовози стоять у черзі по 12 днів лише на виїзд. На кордоні з Румунією розрахунковий час, який доведеться провести у черзі бензовозам, становить до 15 діб. Є також проблеми з постачанням палива також із Болгарії та Молдови.

Головна причина паливного колапсу, за словами трейдерів, це масові перевірки на митниці. “Шукають російський дизель. Практично з усіх бензовозів беруть проби палива, потім чекають на результати, порівнюють їх із параметрами дизеля з рф”.

Але це ще не все – з 17 жовтня набирають чинності зміни до Митного кодексу України, які посилюють вимоги до документів на пальне. Зокрема, якщо зараз як джерело походження допускається формулювання “невідома країна”, то вже з вівторка такий ресурс стане нев’їзним.

Представники паливних мереж кажуть, що дизельне пальне може подорожчати щонайменше ще на 1-2 гривні. Не виключено й дефіцит – через постійні бомбардування російським агресором української енергоструктури великих запасів пального зараз ніхто не тримає, максимум на 7-10 діб. До того, же йдуть активні польові роботи зі збору врожаю.