Мобільний додаток Авторадіо Написати у студію

• КИЇВ - 107.4 FM • ЖИТОМИР - 107.3 FM •ДНІПРО - 92.9 FM • КРИВИЙ РІГ - 103.2 FM • МИКОЛАЇВ - 106.4 FM • ОДЕСА - 102.2 FM • КРЕМЕНЧУК 102.1 FM • ХАРКІВ - 90.4 FM • ЧЕРКАСИ - 101.6 FM • КРОПИВНИЦЬКИЙ - 102.6 FM • РЕКЛАМА НА АВТОРАДІО - 0 800 332 708 •

Porsche 911 GT3 обзавівся новою версією без допуску до треку

На автомобільній виставці Rennsport Reunion 7 у Каліфорнії дебютував особливий Porsche — Porsche 911 GT3 R Rennsport. У компанії його характеризують одним словом — «дикий». Унікальний спорткар не тільки не має допуску до доріг загального користування, а й не відповідає вимогам чемпіонату FIA GT3.

Porsche 911 GT3 R Rennsport побудований на гоночному GT3, але відрізняється від нього зовні та технічно. Зокрема, від базової моделі спорткар зберіг лише капот та дах. Передня частина із зміненою формою вентиляційних отворів, панелей та плавників — радіальна інтерпретація GT3. Замість бічних дзеркал заднього виду встановлено камери, які транслюють зображення на дисплей у кабіні. Заднє антикрило нагадує про культове 935/77. Фактично, Porsche розглядає 911 GT3R Rennsport в якості сучасного наступника 935 та предмет колекціонування. Покупці зможуть обирати із семи варіантів кольорів та трьох варіантів дизайну екстер’єру.

Автомобіль укомплектований атмосферним опозитним шестициліндровим двигуном робочим об’ємом 4,2 літра. Потужність двигуна — 611 к.с. проти 510 к.с. трекового Porsche 911 GT3. Двигун оснащений виготовленими на замовлення поршнями та розподільчими валами. Працює агрегат на паливі Е25. Максимальний крутний момент — 9400 об/хв.

Оскільки Porsche 911 GT3 R Rennsport не може з’явитися ні на дорозі, ні на треку GT3, задню частину кузова залишили відкритою. Це дозволило зменшити масу автомобіля. До того ж будь-хто може роздивитися все, що зазвичай ховається під кришками та панелями. Вихлопна система може бути як відкритою, так і оснащеною глушниками та каталітичними нейтралізаторами для використання на трасах з обмеженнями за рівнем шуму. Шестиступінчаста секвентальна коробка від GT3 R, але з невеликими доробками. Привід — задній.

Їздить Porsche 911 GT3 R Rennsport на 18-дюймових дисках від BBS «взутих» до спеціально розроблених шин Michelin. Підвіска та шасі від базового гоночного GT3 отримали власні налаштування.

Тираж особливого Porsche 911 GT3 R Rennsport обмежений 77 екземплярами. Цінник стартує від 1 046 000 доларів.


Оригінал статті за посиланням