Мобільний додаток авторадіо
ДТ+ 57 грн
ДТ євро 54 грн
А-95+ 52 грн
А-95 євро 49.99 грн
Газ 27.49 грн

Новини | “Щедрик” просить зашазамити себе, щоб допомогти українським дітям

“Щедрик” просить зашазамити себе, щоб допомогти українським дітям

Проєкт Carol of the Charity був створений задля збору донатів українським дітям, що постраждали від російської агресії. Проєкт реалізовано за творчої підтримки креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, гурту "Антитіла", Національним українським народним хором ім. Г.Г. Верьовки, дитячим хоровим ансамблем "Зернятко" та Міністерством закордонних справ України.

Це нова сторінка одного з найвідоміших символів Різдва — “Щедрика”. У лютому 2022 року почалася повномасштабна російсько-українська війна, яка змусила українських креативників оновити “Щедрик” для того, щоб допомогти постраждалим від війни дітям. 

Російська агресія в Україні забрала у мільйонів дітей щасливе дитинство, близьких людей та звичне мирне життя. Через це діти не можуть відсвяткувати Новий Рік та Різдво вдома; а у когось його вже нема.

Проєкт "Carol of the Charity" — це новорічна благодійна ода, яка створена з метою збору коштів у благодійний фонд на гуманітарні, освітні, медичні та юридичні потреби українських дітей за кордоном.

Пісня створена на основі музичного твору "Щедрик" українського композитора Миколи Леонтовича. Пісня стала символом Різдва у всьому світі після того, як американський композитор українського походження Петро Вільговський створив англомовну версію "Щедрика" — "Carol of the Bells". Ми адаптували текст пісні до сучасних реалій та скористалися можливостями додатку Shazam, щоб звернутися до слухачів. Голоси Тараса Тополі та хористів закликають зашазамити пісню та зробити донат у благодійний фонд “...”. Вмикайте Shazam, скануйте, переходьте за посиланням на Youtube та натискайте кнопку “Donate”.



“...” — говорить член команди Saatchi & Saatchi Ukraine.

Гурт “Антитіла” разом з Національним хором ім. Г.Г. Верьовки та дитячим хором “Зернятко” заспівали пісню “Carol of the Charity”, щоб допомогти українським дітям у особливо складні для них часи. Ідею та креативну підтримку проєкту забезпечила агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України.

“...” — говорить Тарас Тополя, фронтмен гурту “Антитіла”.

“Carol of the Charity” має ліцензію Creative Commons, що дозволяє безкоштовно використовувати її для музичного оформлення закладів, кафе, ресторанів та маркетів у святковий період.

Не можна забирати у дітей Різдво. Проте завжди можна разом повернути їм його.

Saatchi&Saatchi Ukraine